Regulamin Sklepu Internetowego www.spizarnia.sklep.pl
I. Postanowienia ogólne
1. Regulamin określa zasady dokonywania zakupów towarów w sklepie internetowym www.spizarnia.sklep.pl zarejestrowanym pod adresem www.spizarnia.sklep.pl oraz warunki dostaw zakupionego towaru do klienta.
2. Złożenie przez klienta zamówienia w sklepie internetowym spizarnia.sklep.pl jest jednoznaczne z zaakceptowaniem zasad wynikających z Regulaminu i obliguje klienta do przestrzegania tych zasad.
3. Sklep internetowy spizarnia.sklep.pl dostępny w Internecie pod adresem www.spizarnia.sklep.pl prowadzony jest przez AMFOOD Sp. z o.o. z siedzibą w Koninie 62-510 przy ul. Jana Pawła II 1a , NIP 7010462680 REGON 360720497 KRS 000541036 – zwanym dalej jako „Sprzedawca”
Dane kontaktowe Sprzedawcy :
Nazwa firmy: AMFOOD Sp. z o.o.
Adres pocztowy : 62-510 Konin
Ul. Jana Pawła II 1a
Nr.tel 667 783 686
Adres poczty elektronicznej : kontakt@spizarnia.sklep.pl
Numer konta bankowego: 83 1090 1157 0000 0001 3078 4664
II. Zakupy w Sklepie Internetowym
1. Sprzedawca prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet . Kupujący może składać zamówienia poprzez stronę internetową sklepu pod adresem www.spizarnia.sklep.pl
2. Zakres terytorialny działania Sklepu sięga do do 30 km od centrum Konina (z dowozem do klienta wg cennika stref)
3. Z oferty Sklepu Internetowego może skorzystać osoba fizyczna – pełnoletnia posiadająca pełną, wg przepisów prawa cywilnego, zdolność do czynności prawnych zwana dalej „Kupującym” oraz jednostki posiadające osobowość prawną.
4. Ceny towarów
• Ceny towarów oraz koszt dostawy jest ceną brutto VAT w PLN .
• Sprzedawca udostępnia do sprzedaży w Sklepie Internetowym towar o zmiennej wadze np. mięso i tym podobne. Asortyment ten ma specjalną informację na ten temat przy opisie towaru na stronie internetowej www.spizarnia.sklep.pl.
• Podane ceny tych asortymentów są cenami stałymi, Sprzedawca dołoży wszelkich starań aby finalna waga zamówionego towaru była maksymalnie zbliżona do oczekiwanej Klienta. Końcowa cena towaru określana jest na podstawie jego rzeczywistej wagi , która może jednak różnić się od tej podanej na stronie Sklepu Internetowego o +/-10 % . Jeśli końcowa waga towaru będzie się różnić o więcej niż +/- 10 % od wagi zamówionej przez Kupującego, Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy.
• Waga towaru oraz jego cena jest zawarta w fakturze VAT lub na paragonie wysyłanym mailem do Kupującego.
5. Oferta handlowa sklepu internetowego www.spizarnia.sklep.pl
• Zamówienie przesłane przez Kupującego poprzez stronę internetową sklepu www.spizarnia.sklep.pl będące złożeniem przez niego oferty zakupu, w rozumieniu przepisów prawa cywilnego, jest zawarciem umowy sprzedaży towarów wyszczególnionych w zamówieniu.
• Realizacja przez Sprzedawcę zamówienia nastąpi poprzez informacje wysłaną do Kupującego za pośrednictwem poczty elektronicznej z potwierdzeniem zakresu realizacji Zamówienia i określeniem czasu dostawy.
• Lista towarów zawarta na stronie internetowej sklepu www.spizarnia.sklep.pl nie jest równoznaczna z dostępnością tego towaru w magazynie. W przypadku braku zamówionego przez Kupującego towaru, Sprzedawca poinformuje Kupującego telefonicznie lub drogą elektroniczną, na podany przez Kupującego adres email, o sposobie i terminie realizacji zamówienia.
6. Umowa sprzedaży i ceny
• Na dokumencie sprzedaży wystawionym przez Sprzedającego (paragon lub faktura VAT) jest zawsze zawarta cena na towar w chwili akceptacji zamówienia przez Kupującego , bez względu na uzgodniony termin dostawy.
• Każde zamówienie przyjęte przez system sklepu internetowego będzie potwierdzone drogą mailową lub telefoniczną z Kupującym. Czas dostawy zamówionego towaru uzgadniamy indywidualnie z Kupującym.
• Warunkiem przyjęcia zamówienia przez system sklepu jest podanie pełnego adresu dostawy Kupującego wraz z kodem pocztowym.
• W końcowym etapie zamówienia Kupujący określa strefę, do której ma zostać dostarczony towar. Jeżeli miejscowość nie widniej na mapie oznaczonych stref, w takim wypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym sklepem. Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie.
7. Dostawy towaru
• Zamówienia złożone do godziny 10:00 mogą być zrealizowane następnego dnia, chyba że klient zaznaczy inaczej, od poniedziałku do soboty w godz. 8.00 - 17.00
• Zamówienie złożone po godzinie 10:00 zostanie zrealizowane w zależności od dostępności towaru następnego dnia lub w dniu następnym dniu roboczym (w tym soboty).
• Każdorazowo ustalany jest termin dostawy z Kupującym drogą telefoniczna lub mailową.
• Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmian określonych powyżej terminów dostaw, za uprzednim poinformowaniem o tym na stronie www.spizarnia.sklep.pl
8. Konto Kupującego na stronie Sklepu Internetowego
• Warunkiem złożenia Zamówienia z Sklepie Internetowym www.spizarnia.sklep.pl jest rejestracja Kupującego i założenia Konta lub podanie danych bez rejestracji zgodnie z regulaminem.
• Kupujący może dokonać Rejestracji w Sklepie Internetowym po wejściu w zakładkę „Rejstracja” na głównej stronie Sklepu Internetowego.
• Zarejestrowanie i utworzenie konta jest konieczne aby Kupujący mógł złożyć zamówienie.
• Przebieg Rejestracji na stronie sklepu polega na podaniu obowiązkowych danych :
o adresu poczty elektronicznej
o hasła – składającego się z co najmniej sześciu znaków
o Imienia i Nazwiska (ewentualnie nazwę firmy i NIP)
o adresu zamieszkania w tym nazwa ulicy, numer domu, numer mieszkania, nazwa miejscowości i numer kodu pocztowego
o numer telefonu komórkowego
• Kupujący musi wyrazić zgodę na akceptację Regulaminu poprzez odpowiednie zaznaczenie okienka na stronie Sklepu
• Podanie danych osobistych Kupującego jest dobrowolne, ale konieczne aby założyć Konto w Sklepie i złożyć zamówienia.
• Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Kupujący powinien zaznaczyć przycisk „ZATWIERDŹ”.
• Na podany przez Kupującego adres poczty elektronicznej zostanie wysłana przez Sprzedawcę informacja email potwierdzająca założenie Konta w Sklepie.
• Umowa o świadczenie Usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym zostaje zawarta w momencie przesłania przez Sprzedawcę wiadomości email z informacją o założeniu Konta w Sklepie internetowym.
• Usługa prowadzenia Konta świadczona jest nieodpłatnie przez Sprzedawcę przez czas nieoznaczony.
• Kupujący jest uprawniony do wypowiedzenia umowy o świadczeniu usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym w każdym czasie i bez podawania przyczyny poprzez przesłanie wiadomości na adres email kontakt@spizarnia.sklep.pl ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz adresu email podanych podczas rejestracji w Sklepie internetowym lub w formie pisemnej na adres pocztowy Sprzedawcy.
• Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczeniu usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym z zachowaniem 7 dniowego okresu wypowiedzenia w przypadku gdy Kupujący korzysta z Konta lub Sklepu internetowego w sposób naruszający przepisy prawa, postanowienia Regulaminu lub w sposób zakłócający funkcjonowanie Sklepu internetowego.
• Informacja o wypowiedzeniu umowy o świadczenie Usługi prowadzenia Konta zostanie przesłana przez Sprzedawcę na adres email podany przez Klienta podczas rejestracji.
• W wyniku wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym, Konto zostanie usunięte przez Sprzedawcę.
• W trakcie rejestracji Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na otrzymywanie na podany w formularzu rejestracyjnym adres email informacji handlowych dotyczących Sklepu internetowego poprzez odznaczenie odpowiedniego okienka na stronie Sklepu internetowego.
• Wyrażenie przez Klienta zgody na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych nie warunkuje możliwości zawarcia ze Sprzedawcą umowy o świadczeniu Usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym.
• Zgodę można wycofać w każdym czasie przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej lub przy pomocy danych kontaktowych określonych w pkt. I.3. Regulaminu.
• Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych dokonanego przed jej wycofaniem.
9. Zamówienia Kupującego
• Zamówienie w Sklepie można składać każdego dnia - 24 godz/dobę.
• Zamówienie składa się zaznaczając towary z asortymentu widocznego na stronie Sklepu.
• Wkładanie towaru do koszyka odbywa się po zaznaczeniu ilości zamówionego towaru oraz wybraniu przycisku ”do koszyka” przy danym towarze, a następnie wskazanie formy dostawy towaru, sposobu płatności oraz na koniec potwierdzenia zamówienia.
• Potwierdzenie całości Zamówienia odbywa się po zaznaczeniu przycisku „PRZEJDŹ DO ZAMÓWIENIA”.
• Do chwili zaznaczenia przycisku „PRZEJDŹ DO ZAMÓWIENIA”, Kupujący ma możliwość modyfikacji zamówienia. W tym celu Kupujący może nacisnąć przycisk „WRÓĆ DO SKLEPU” widoczny podczas procedury składania Zamówienia.
• Całkowita wartość Zamówienia obejmująca cenę towaru oraz koszty jego dostarczenia przedstawiona jest w koszyku po dokonaniu przez Klienta wyboru formy płatności oraz formy dostawy przedmiotu Zamówienia, z zastrzeżeniem, iż w przypadku towaru o zmiennej wadze cena jest orientacyjna, a Sprzedający dołoży wszelkich starań by rzeczywista waga towaru nie odbiegała od zamówionej.
• Realizacja zamówienia możliwa jest po podaniu następujących danych: adres poczty elektronicznej, imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres dostawy – jeżeli jest inny niż adres zamieszkania, nazwa firmy – dotyczy Kupujących z opcją faktury na firmę, numer NIP oraz po akceptacji Regulaminu poprzez odznaczenie odpowiedniego okienka na stronie Sklepu internetowego.
• Złożenie zamówienia stanowi złożenie przez Kupującego wobec Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży towarów objętych zamówieniem.
• Przyjęcie zamówienia Kupującego przez Sprzedawcę zostaje potwierdzone drogą elektroniczną poprzez wysłanie Zamawiającemu wiadomości e-mailowej na podany przez Klienta adres e-mail wraz z numerem zamówienia.
• W przypadku braku możliwości realizacji Zamówienia w żądanym terminie lub w przypadku braków w asortymencie Klient zostanie powiadomiony mailowo lub telefonicznie.
• Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail z numerem Zamówienia, o której mowa powyżej zostaje zawarta umowa sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
10. Możliwość anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy
• Kupujący może anulować zamówienie, jednakże anulowanie Zamówienia musi nastąpić nie później niż do godziny 12.00 dnia poprzedzającego wyznaczony dzień dostawy zamówienia. W przypadku dostawy wyznaczonej na poniedziałek Zamówienie można anulować do godz. 12.00 poprzedzającej soboty.
• Anulowania zamówienia dokonuje się poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres email: kontakt@spizarnia.sklep.pl lub kontakt telefoniczny na podany numer telefonu w stopce strony www.spizarnia.sklep.pl
11. Termin realizacji dostawy
• Termin realizacji dostawy Zamówienia uzależniony jest od oczekiwań klienta z tym związanym. W rubryce „Uwagi do zamówienia” można poinformować Sprzedającego o oczekiwanym terminie i godzinie dostawy. Termin i godzina dostawy jest potwierdzana i uzgadniana przez Sprzedającego z Kupującym drogą telefoniczną lub email.
• W przypadku nie podania przez Klienta żądanego terminu dostawy, w tym wypadku czas dostawy ustalany będzie przez Sprzedającego z Klientem.
12. Odmowa realizacji Zamówienia
Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji Zamówienia w następujących wypadkach:
• Zamówienia nie udało się potwierdzić , zostało one uznane przez Sprzedającego za konieczne potwierdzenia w sytuacji wymagającej zmiany terminu dostawy lub składu zamówionego towaru.
• Klient nie przestrzega Regulaminu
13. Faktura lub paragon
• Do Zamówienia dołączany jest paragon obejmujący dostarczane pozycje wg Zamówienia.
• Jeżeli Kupujący wybrał opcję faktury vat, będzie dostarczona w ciągu dwóch dni roboczych drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres poczty email
• Aby Klient mógł otrzymać fakturę VAT, musi podać w formularzu podczas rejestracji nazwę firmy i nr NIP.
14. Płatności
• Możliwa jest płatność gotówką przy odbiorze Zamówienia, przelewem bankowym lub kartą płatniczą.
15. Dostawa
• Dostawca wręcza zamówienie osobie znajdującej się pod wskazanym w Zamówieniu adresem, bez weryfikacji danych osobowych. Sprzedawca domniemywa, że osoba której wręcza zamówiony towar jest tą która go zamówiła, lub osoba upoważnioną do odbioru towaru.
• W przypadku nieobecności Kupującego, pod wskazanym przez niego w trakcie składania zamówienia adresem i dostawy we wskazanym przedziale godzinowym, pracownik www.spizarnia.sklep.pl podejmie próbę kontaktu z Kupującym telefonicznie. Jeśli ustalony zostanie nowy termin dostawy, zamówienie zostanie dostarczone ponownie w nowym wyznaczonym terminie (w tym samym dniu roboczym). W takim wypadku Kupujący może zostać obciążony podwójną opłatą za transport.
16. Odmowa przyjęcia
• Nieuzasadniona odmowa przyjęcia towarów objętych zamówieniem przez Klienta traktowana jest jako naruszenie zasad Regulaminu.
17. Reklamacje i zwroty
• W razie niezgodności towaru z umową, Kupujący ma prawo żądać wymiany towaru, ewentualnie obniżenia jego ceny albo odstąpienia od umowy pod warunkiem, że zawiadomi o tym Sprzedawcę niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową, nie później niż w ciągu 1h od dostarczenia Zamówienia.
• W celu dokonania reklamacji należy skontaktować się z Sprzedawcą mailowo lub telefonicznie.
• Stwierdzenie niezgodności towaru z umową powinno nastąpić nie później, niż przed upływem terminu przydatności towaru do spożycia.
• Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w najszybszym możliwym terminie, jednak nie później niż w terminie 3 dni.
• O wyniku jej rozpatrzenia Klient zostanie powiadomiony na piśmie na adres email bądź adres zamieszkania.
• Brak odpowiedzi Sprzedawcy we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
• Sklep zwraca Klientowi należność za reklamowany towar w ciągu 7 dni, licząc od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, na konto wskazane mailowo przez Klienta.
• Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
• Zdjęcia towarów umieszczane w Sklepie internetowym są jedynie przykładowe i służą prezentacji konkretnie wskazanych na nich towarów i mogą wystąpić różnice między rzeczywistym wyglądam towaru a jego zdjęciem w Sklepie internetowym np. może być inna grubość tłuszczu, inny kolor panierki czy inna ilość przerostów itp.
18. Newsletter
• Usługa newsletter jest dobrowolna i nieodpłatna oraz polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej Kupującego, wiadomości w formie elektronicznej o nowych towarach lub usługach Sprzedawcy, które mogą zawierać informacje handlowe. Newsletter przesyłany jest przez Sprzedawcę do wszystkich Kupujących, którzy dokonali subskrypcji.
• Z usługi Newsletter może skorzystać ten Kupujący, który wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz udostępniony przez Sprzedawcę na stronie internetowej Sklepu internetowego, zaznaczając odpowiednie pole w formularzu na otrzymywanie na podany adres email informacji o nowościach i klikając przycisk „OK”. Po przesłaniu wypełnionego formularza, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu potwierdzenie od Sprzedawcy. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter.
• Kupujący może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej lub przy pomocy danych kontaktowych określonych w pkt. I.3 Regulaminu. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych dokonanego przed jej wycofaniem.
19. Dane osobowe
• Administratorem w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) w odniesieniu do danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
• Dane osobowe podawane są przez Kupujących przy składaniu zamówienia w Sklepie internetowym, a także w związku z wysyłaniem informacji handlowych /Newslettera i Programem lojalnościowym.
• Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Kupujących znajdują się na stronie internetowej Sklepu internetowego poświęconej Polityce prywatności Sklepu internetowego www.spizarnia.sklep.pl
• Kupujący oświadcza, że wprowadzone przez niego dane w Sklepie internetowym są prawdziwe, kompletne i rzetelne.
20. Postanowienia końcowe
• Kupujący korzystający z usług Sklepu internetowego ma zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym lub fałszywym. Zamówienia zawierające takie treści nie będą realizowane. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie takich treści.
• Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości przesłanej na wskazany przez Kupującego adres email, które jest spowodowane blokowaniem lub usuwaniem emaili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Kupującego lub blokowaniem przez administratorów serwerów pocztowych.
• Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w przypadku zmiany cennika, przepisów prawa lub w celu usprawnienia funkcjonowania Sklepu internetowego. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty udostępnienia Regulaminu na stronie internetowej Sklepu internetowego oraz od daty poinformowania Kupujących o zmianie. Kupujący może złożyć oświadczenie o akceptacji lub braku akceptacji Regulaminu. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia Kupującego o braku akceptacji Regulaminu usunie Konto Kupującego założone w Sklepie Internetowym. Zamówienia złożone przez Kupujących przed wejściem w życie zmian Regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
• Kupujący mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem aktywnego linku dostępnego na stronie głównej Sklepu internetowego oraz sporządzić jego wydruk.
21. Spory
• Ewentualne spory powstałe między Kupującym a Sprzedawcą rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
• Kupujący posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje odnośnie pozasądowych procedur wskazanych powyżej dostępne są w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami https://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
• W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U.2016 r. poz. 380 ze zm.) oraz przepisy ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.) w przypadku Klientów będących Konsumentami.